Julpynt

Nu när jag är hemma är det dags och slita fram julpyntet och börja fixa i ordning inför julen. Vill ha lite julstämning ^^ Sådant piggar upp. Så på med en julskiva och fram med kartongerna, här ska pyntas.
I lördags gjorde jag knäck så jag har en låda i frysen klar för att ätas. ^^
Nästa vecka ska jag över till moster Jennie och baka lussekatter och pepparkakor. :D
Jag hoppas att det kanske vaknas lite julmat framöver. Jag har blivit så otroligt sugen på köttbullar, rödbetsallad, prinskorv och mycket mer.

Lämna ett märke
Postat av: lisan

svar: hihi, fast jag har inte så mycket att välja på.vill jag ha så får jag göra egen.. men det var ganska lätt o göra, trodde jag inte. men kakorna svällde upp lite i ugnen så de blev tjockisar haha.

Hur är det med dig o din mage förresten?

2008-12-03 @ 20:57:46
URL: http://liiisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0