Köttbullar

Det luktar så gott i lägenheten nu. Har en massa ljus tända har fixat iordning en riktigt mysig stämning.
Har precis blivit klar med julens omgång med köttbullar. Mums! Älskling fick vara provsmakare. ^^
Just nu sitter jag och är sugen på macka med rödbetssallad och köttbullar. *dreggel*
Jag har nog aldrig uppskattat mat så här pass mycket som jag gör nu när jag inte får äta.
Så nu håller jag tummarna för att min mage godtar att jag börjar äta sen igen. :P

Pratade med morfars fru för en stund sedan också. Lite hur det har gått och allmänt skvaller. ;) Bestämde att i mellandagarna så åker vi ner igen. Om nu inget kommer ivägen. Det var ett tag sedan vi var nere. Har bestämt att det inte bara ska bli en gång per år utan oftare.

Jag köpte en julklapp till idag. Så nu har jag 4 julklappar kvar och handla. Sen har jag lite julblommor som ska inköpas som jag sedan tänkte att jag och älskling ska ge tillsammans till hans mor, far min far och farmor och farfar. :)
Blir en del men det är alltid kul med en fin julblomma. Svårt och köpa till föräldrar tycker jag.


Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0