Avis

Det är mitt stora ord idag..

hatar när folk ringer o skryter över hur mycket pengar de har. När de också vet att jag måste kämpa o låna varje månad för att ens ha råd med hyran. mår så jävla dåligt över det.

Och alla bara får och får hela tiden.. Jag har gett så mycket i mitt liv, men har ja någonsin fått något tillbaka av någon?

Ni tänker säkert att jag bara är avundssjuk för att andra får materiella ting. men de är inte bara det. alla är så himla lyckliga.
Materiella ting är väl inte hela världen. men det gör en faktiskt glad. för stunden, sedan vill man ha mer.
Men lycka, det är inget som kan köpas, när man väl fått den, då är man glad länge.

Och du... säg det till mig, ansikte mot ansikte, i nyktert tillstånd.. men det vågar du väl inte. fegis!

Lämna ett märke
Postat av: Johanna

Tyvärr har väl folk ett behov att skryta om mängden pengar dom har. Och mängden shoppingturer dom har gjort. Vi lever i en stort materialiserad värld. Stå på dig Sandra, folk som skryter om pengar är patetiska.

2008-02-09 @ 11:58:46
URL: http://yo-hanna.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0