duktig

Känner mig duktig som kommit igång med träningen till slut. Gick ju o pratade så länge om att man skulle ta tag i det. Tack Lindha för din spark i arslet ;)

Skulle egentligen ha städat när jag kom hem från gymet idag, jag var jätte pepp först o började småplocka. men sedan så skulle ja kika en sak på datan o all lust försvann. jag blev fast vid burken. illa!
Får ta tag i det imorgon. ska kanske till och med vara så duktig så man ska torka golvet. Hm. det återstår och se!

Var hos studievägledaren på Kunskapstorget i veckan. Han förklarade hur det hela gick till och vad jag skulle göra. Så jag ska komma tillbaka i slutet av April och ha med mig slutbetyg o personbevis. Vem vet, jag kanske kommer in på skolan.? Det kan nog bli skoj, jag är pepp nu i alla fall! men de är långt kvar till hösten. kanske inte känner för det alls då. Vi får se!

Nu ska ja nog sjunka ner i soffan och zappa lite innan det är dags och lägga sig i sängen för o läsa lite. boken som aldrig tar slut. ne så är det la inte riktigt, bara jag som inte läst den varje kväll. utan läser den kanske en till två gånger i veckan. Vet ju hur den slutar eftersom jag har sett filmen.


Glad alla hjärtans dag på er!

image46  image47

Lämna ett märke
Postat av: Johanna

Slutbetyg och personbevis, vad blir det för skola isf?:)

2008-02-14 @ 22:38:57
URL: http://yo-hanna.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0