en himla dag

Har hunnit med en hel del idag. med hjälp av lite stress.
Vaknade vid åtta o for iväg och tränade vid ca halv tio. sen for jag och Lindha hem till mig för att lämna min väska o sedan för att hämta andra saker.

Vi åkte ut till skokanonen och provade skorna vi hade hittat igår. Vi ville ha dem :D sen åkte vi bort mot johannelund där Lindha skulle hämta upp thomas o ja skulle iväg till farmor o farfar för att träffa pappa.

Jag och pappa i sin tur åker till hans jobb där han lämnar av mig vid hans kontor för att han upptäcker att han glömt bort ett möte som han skulle vara på om 15 min. Jag sitter kvar och fixar och donar med mitt CV och personliga brev. Skrev ut några extra ifall att ja fick för mig att besöka fler restauranger.
Gick sedan bort till Restaurang Tornet för att prata och lämna papper. Det var en himla trevlig tjej som jag pratade med.

Sen gick jag heeela långa vägen till skäggetorp centrum för att ta ut 100 kr. fick för mig att jag ville sola. jag var lite orolig när ja lade mig i solariumet. känner en lite läskig känsla. 10 min solade jag. blev jätterädd efter en stund då det började låta utanför. jag fick för mig att någon skulle komma in. o ja kan ju inte avbryta för o kolla. så jag låg där o halft som half o trodde att någon stod o stirrade på mig. HAHA! nojig om något! men jag fick ingen färg tyckte jag. får sola mer, mer, mer. :) haha!

Nu när jag äntligen är hemma igen så ska jag börja rota fram alla grejor ja ska ha med mig upp, måste prova min kläning ännu en gång för att se vilka skor ja kan ha till :)

Lämna ett märke
Postat av: lindha

åh va guttigt o sola, jag vill med!!!!!!! de måste vi göra snart ju :P

2008-02-26 @ 19:53:04
URL: http://litensessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0