filmtajm

Igår så blev det en lugn dag. Skönt det med. Var hemma hos bror och hans tjej. träffade Stoffe, kul kul att han var på besök. Pontus bestämde att vi skulle handla lite mat. det blev tacos och småprat i några timmar innan vi satte igång filmen.

The seeker, the dark is rising såg vi först på. den rekomenderar jag stark till de som gillar fantasy och magi. :) Sedan såg vi på The Golden compass. Den är och mycket magi i.
Såg på The golden compass tidigare i veckan, men det gjorde mig inget att jag såg den igen. himla bra. i mitt tycke.

Så, tog äntligen tag i dammsugningen igår. de behövdes. de är ju inte så jobbigt egentligen. Bara jag som är lat.

idag blir de en lugn dag också, känner mig sugen på att träna men de är nog bra o ha en vilodag till.
Får se vad som händer till kvällen.

Lämna ett märke
Postat av: Johanna

Jag älskar också skräckfilmer men mer åt det övernaturliga hållet. Inte sånadär äckliga vampyräckel!

Fast jag misstänker att jag börjar bli gammal eftersom jag hade mardrömmar efter filmen. Antingen är man för liten för att se eller för gammal och gaggig*flin*

Tack för filmtipsen!:)Have a nice day:)

2008-02-16 @ 11:37:51
URL: http://yo-hanna.bloggspace.se
Postat av: Anna

Yes, tvättstugan ligger på vinden, så det passar oss perfekt i och med att vi bor högst upp :) Puss

2008-02-18 @ 20:15:36
URL: http://Annizzzzzz.blogg.se
Postat av: lindhan

hehe, ja de va typ de jag med hitta, jag blir inte klok på den där lärarmannen.. han bara frågar efter en massa lustigt

2008-02-18 @ 20:18:41
URL: http://litensessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0