Samtal

han ringde, HAN ringde.. jag vaknade till utav att jag hörde comviq telefonens signal ute i vardagsrummet. reste mig och hämtade den, stod och stirrade länge och fattade inte riktigt att det var han.
sen slutade melodin. jag fick en klump i magen, skulle ja kanske ha ringt upp? Nej! Jag vet vad han ville, det han brukar vilja när han är onykter. Sen dagen efter när han vaknar upp minns han inget säger han. Man blir så besviken då.
Jag vill ses i nyktert tillstånd. mycket finare då.
Ska ja höra av mig idag o skriva "du hade ringt?" nja.. har fortfarande den där klumpen i magen.

Daniel på Ekoxen hörde av sig igår. jag ska jobba idag från klockan 14:00 och framåt. idag kan jag jobba längre än till elva. tänkte faktiskt cykla ner. :) pengar pengar! inte mycket men ändå nått!

Så det får bli till och kanske träna imorgon. får se vad flickorna säger. annars får jag åka ner själv, med hojen :P

igår höll jag mig sysselsatt från tre till ca halv elva.

    

Nu nalkas det frukost!


Lämna ett märke
Postat av: Tu Madre

Gomorgon!
Hoppas du får en trevlig helg!

2008-02-23 @ 09:09:09
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0