skitsnack!

Det är nått männsikan är bra på. I alla fall jag. Man snackar skit om en person och sedan när man träffar denne så ler man och är så trevlig. varför detta beteende?
Kanske för att det finns små saker som man stör sig på hos den personen. Kanske är man avis?
Nej, på denna person är jag inte ett dugg avis. Hon pratar hela tiden om sina bilar och sina pojkar.
Flera gånger orkar man inte med det o gör allt för o bli av med personen, man kan ses en annan gång.
Sen när personen inte kan klä sig eller bryr sig så hårt om vilken tid vi lever i, då bildas det mer skitsnack.
Blir irriterad på att hon har så god självkänsla, eller självförtroende!

Över till annat. Har varit duktig och hållt igång med träningen. trodde ja bara skulle vara igång ett tag o sedan tröttna, men nu känner jag att jag måste komma iväg. annars får ja krupp!

Har möblerat om i vardagsrummet idag. blev helnöjd! Har ringt till Graflunds och frågat hur de går med ärendet ang. min frys som gick sönder i fredags/lördags. Dom fattade ingenting o skrev ner hela min berättelse. var har min mat nu då försvunnit kan man undra? Tog securitas med sig den hem till sitt hushåll?
Helt stört! att dom inte har någon koll. jag vet ju vad mina 4 påsar innehöll..
Hon i telefon blev helt paff o tyckte alltihop var underligt, hon skulle kontakta någon gubbe som sedan skulle kontakta mig, antar att det blir av imorgon.

 

Sen denna Becca, jaa, jag skriver hennes namn. Är inte så orolig, vad kan hon göra mig?
Hon höll på och dumma sig i helgen. Sen igår ville hon att jag skulle ha fest nu i helgen. sen ändra hon sig igen och ville att jag skulle med till en kompis till henne i Kisa. jag frågade vem och vart. Men hon vägra svara! Jag vet redan vem. Camilla!!! Den människan har jag inget för. Hon är inte mer värd än skiten under skorna..
Finns så mycket skit jag kan säga om de 2 människorna.

Lite roliga bilder på mig o Lindha från helgens bravader. :)
    

Lämna ett märke
Postat av: lindha

kunde inte hålla med mera, gällande båda personerna faktiskt! hoppas du blev nöjd med bloggen så länge.
:)

2008-02-19 @ 21:05:34
URL: http://litensessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0