trött..

Känner mig helt färdig, rentutav lat. men men inte ska jag ge upp nu med träningen. :) Lindha och Liselott får hjälpa mig och sparka igång mig.

Har fått min frys lagad nu. Jonas - vaktmästaren ringde o sa att han skulle iväg o hämta min mat sen var det hela klart. ja frågade vad som hände nu, om något var förstört. men inget svar. börja prata om annat sen åkte han. Under tiden jag packade in så hittade jag hamburgare som såg mindre färscha ut annars såg de andra helt okej ut.

Hm. jag vill få hem någon ny film. Någon som har förslag och komma med?
Jag har blivit film-narkoman. :) HAHA!


vad ska man hitta på under resten av dagen? kanske ska ta tag i några grejor o bära uppdet till vinden. Har sagt det så länge nu men alltid skjutit på det. -orka-

Måste bort till Vinnarstället i Skäggetorp Centrum o hämta ut ett paket. hm. ska ta tag i det också. senare.

Nu ska ja lägga mig på soffan o se en film. Into the wild.

Hej svejs!

 

Lämna ett märke
Postat av: Johanna

The Killing Floor, The Death Sentence, Dead Girl, The Heartbreak Kid??

2008-02-20 @ 14:28:44
URL: http://yo-hanna.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0