puss

Du är söt!

Har fått konstiga kliande utslag på underarmarna. tror jag inte tål diskmedlet på jobbet. men ändå måste jag stå där. det blir bara värre för var dag. usch. jag kletar massor utav klet på. det svider o kliar. usch.

Träffade Linda en sväng idag. satt hos hennes kompis o snackade en massa. sen hamnade vi på H&M och flummade runt. köpte mig hårfärg. Vi bestämde att jag skulle kanske titta förbi på lördag efter jobbet. hoppas ja slutar tidigt.
18 /1 är det singstar kväll med flicksen. så länge sedan vi sågs. sitta o dricka vin o snacka skit :)

Jenja - klart du får komma ner och "bo" hos mig om du får jobb. skulle vara kul o flumma lite.vi hade ju riktigt kul året 2005. haha! minnen.

image39image38 

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0