Bortgjord?

Jag kommer aldrig och då menar jag aldrig visa mig i en offentlig affär igen.
Jag & Alexsandra var en sväng på ikano, jag hade lite ärenden o hon ville shoppa lite kläder.
Inne på H&M står vi och kollar på rea-underkläder. Jag hittar ett par big size trosor. Måste ha varit XXXL eller något liknande.

"Titta vilka stora trosor!" säger jag och håller upp trosorna mot Alexsandra samtidigt som jag fortsätter och titta efter något som passar mig. Hon svarar inte så jag säger igen lite tydligare.
"men titta då! Kolla vilka stora!"
Då tittar jag upp och ser att det är inte Alexsandra som står bredvid mig längre.
Utan en äldre dam, runt 45 som stirrar på mig o säger "jo de var stora"
Jag blir tyst och bara stirrar runt o letar efter A.
"Jag ber om ursäkt, jag trodde ni var någon annan!"
"Det är lugnt"
säger hon och ler. LUGNT!? nee knappast!
Jag får syn på A och rusar med högrött ansikte mot henne.

Tanten måste ju ha trott att jag var knäpp eller något!!


Lämna ett märke
Postat av: Sänna

Du, tänk såhär va. Det kunde vart värre, tanten hade kunnat vart SÅ stor tom!! :O

2008-07-08 @ 22:04:46
URL: http://jointheclub.blogg.se/
Postat av: Tanja

haha, det va ju inte så farligt :)

Jag läste om en tjej som skulle hjälpa en skyltdocka från att ramla, så hon och hennes kompis slet och drog i henne . saken va ju den att det inte va en skyltdocka, utan en personalarbetare.... :P

2008-07-09 @ 14:58:06
URL: http://tanjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0