Jag spyr på det!

Allvarligt talat. Jag spyr på den där förbannade båten OCH den där så kallade P.
Jag och Linda hade ändrat på schemat, bytt pass med varandra. Vilket är väldigt normalt. Vi gör det alla inom personalen, byter pass med varandra.
Så det var meningen att jag skulle ha jobbat kväll idag. Men nej!
Herr P får utbrått o skriker att vi inte får byta pass med varandra. Helt galen! Utbrott till tusen!

Så om man vill jobba en dag/kväll FÅR man inte jobba. Kan man inte jobba en dag/kväll då MÅSTE man jobba.

Han är helt fuckad i huvudet som har en sådan dubbelmoral. Och sedan när man säger att han ghar kryssat o suddat på schemat utan o säga till så ser han dum ut o säger. "jag har inte ändrat något"

AAAGGGHHH!

Jag blir såå irriterad!
Jag behöver inte vara kvar där, jag har ett annat jobb. Men han tror väl att allt bara kretsar om båt-fan!
CÄPÄ!

Lämna ett märke
Postat av: lisan

svar: haha.. ja vet mobbat eller hur :p

2008-07-12 @ 21:58:44
URL: http://liiisaan.blogg.se/
Postat av: Tildas

Ta det lugnt! Alla chefer är lika dana! Dom är programerade att vara dumma i huvudet! =P

2008-07-13 @ 21:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0