Ledighet

Jag är ledig nu i 2 dagar. Men självklart ska man åka på och bli sjuk på köpet. Kände mig krasslig redan på jobbet idag. feber o ont i musklerna. BLÄ säger jag bara!

Min sötnos som är på besök ska få pyssla om mig. Imorgon är det visserligen hans dag då han fyller år =)
Grattis! ^^

Hade tänkt och åka på en utflykt till Söderköping och besöka Smultronstället.

Idag fick han en bukett med fina blommor av mig när jag kom hem.
Han blev allt lite förvånad ^^

Nu är det dags o krya ner i sängen, är helt slutkörd efter en arbetsdag på båten.

Tjolahopp!

Lämna ett märke
Postat av: lindha

stackarn då, skönt att du har nån som tar hand om dig nu är du är sjuk då. åh, smultron stället, va mysigt!! är det han som har bil eller hur tar ni er till ställena???

2008-07-15 @ 11:28:28
URL: http://litensessa.blogg.se/
Postat av: Jungman Thuna

Krya på dig. Saknar någon att hacka på!!!!

2008-07-15 @ 20:11:14
Postat av: Sill-Britt

Så typiskt! Man blir alltid sjuk när man slappnar av pga ledighet!

Krya på dig!"

2008-07-17 @ 23:56:11
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0