Olidlig torka

Det har var i en olidlig torka.. torka... i min blogg..

Jag har inte varit i närheten av en dator på 4 dagar. :P
Har varit med sönöt i Katrineholm och hos kära mor i Flen. :)
Hjälpte till i lördags på scoutloppisen i Blacksta. Fan folk är som djur. river och sliter i allt. Har dom inte sett en skål förut? Som dessutom är fulare än fulast? haha!

Jag fick med mig lite saker hem, en plättlagg som jag så länge viljat ha. Sedan en ny kattklöspåle/leksak. Sen utav mammas vännina så fick jag körsbärstomat-plantor. :)
Redan 50 cm höga. :) Ska iväg idag till ikea samt plantagen o se om jag hittar någon billig blomlåda.
Men först har jag den där f*rbannade tvättstugan.
Fick med tvätt från jobbet också, som jag måste stryka!!! Undra om mangeln fungerar lika bra? haha!
Men jag tjänar i alla fall lite extra pengar på o tvätta deras tvätt.

Nu är det dags för frukost!
Bjuder på en sötisbild ;)

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0