Bokat och klart!

Nu är det bara och räkna ner dagarna till semestern. Jag har idag bokat campingplats i Visby åt mig och P.
Ska nog boka lite annat också som är planerat att göras, lika bra och ha det gjort nu när man har "gott" om pengar.

Nu är det 4 dagar kvar tills jag åker iväg till K-holm. Sedan vidare till Flen för o hälsa på mamma.
Jag ska ner i förrådet och riva lite hade jag tänkt.
Hon propsa starkt på att hon skulle vara med, jag ska inte rota och göra oreda i hennes förråd. ^^ haha!
Jag tänkte hitta lite fler ridsaker.
Och lite annat smått och gott som tillhör mig. :P

Sedan på lördagen så ska jag och lillebror Emil hjälpa till på en årlig loppis som mamma hjälper till på.
Jag har varit med en gång tidigare. Tyckte det var festligt! HItta på egna priser till det olika sakerna. :D
Alla sliter och drar i alla saker. Sist jag var med så hade vi en stor klocka som ringde när loppisen började.
Det var då som det var som värst. Alla var som tokar! Vi får se hur det blir i år.

Åker hem på söndag för att jobba. Det kommer vara svårt o få tag i mig under hela Juli.
Jobbar varje dag, ledig en dag i veckan bara. Tjohoo! money money money!
Kan ju lova att det behövs starkt! Har bara jobbat 13 dagar sammanlagt i Juni.
Både räknat med båten och Ekoxen. Illa illa!

Nehe, nu ska jag fixa te och lite kex med ost på och mysa i soffan till någon bra film.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0