Dessa J*vla flugor

De är överallt!!!! Vart jag än befinner mig så är dom där.
(jag lovar att det inte är jag som stinker!)
Dom måste ha ett bo på båten har vi kommit fram till!


Folk som är gulliga ena dagen och slänger ur sig dumheter andra tycker jag inte om! 
Sådana som dom kan man kalla för en falsk råtta!

--------------------------------------

3 dagar kvar! *längtar*


---------------------------------------
Såg på Pin (-1988) igår. En så kallad skräckis. ^^
Skulle nog mer kalla den en thriller om ens det. Vet inte vad man ska placera den i för kategori.

-------------------------------------------
Ber om ursäkt alla sköna bönor att jag inte hört av mig! Jag jobbar som en tok! Men det är ett måste om räkningarna ska betalas.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0