Disney morgon

Nu sitter jag och P och äter frukost och ser på Disney Channel.
Vi har planerat att åka och bada idag igen. Låg hela dagen igår på stranden och grillade sedan lite flintastek och åt potatissallad! Äntligen har jag fått grilla. Min första för i sommar.
Sen passade jag på och ta mitt första dopp i vattnet. *burr så kallt*

Hoppas att man fått lite färg ialla fall, får ligga och njuta lite idag också. :)

Nu kanske man ska ta tag i disken, den bara växer där ute i köket. :(

Lämna ett märke
Postat av: Sill-Britt

Härligt! Jag sitter och bara njuter när jag läser favoritbloggarna nu på kvällen- alla skriver om grillat, picnic, stranden. Och alla är så glada! Sommaren är underbar!

2008-06-09 @ 00:14:57
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0