En liten trip

Idag har jag och P varit iväg till Kolmården. =)
Det blev lite stress innan vi kom iväg. Kom på 5 min innan bussen gick att den gick. Men vi kom iväg i alla fall även om vi tog en senare buss/tåg, passade på och handla lite frukost inne på Willys.
Det tog en massa kort idag. Jag kommer lägga upp några senare då P har lagt in dem på datorn. ;)
Vi såg på Delfinshowen, riktigt kul och se. Jag blev facinerad ;)
Jag skulle vilja testa och simma med delfiner men då skulle man förboka och sånt och det tänkte man ju inte på.

-------------------------------------------------

Jag tog lite kort häromdagen på jobbet, tänkte vara snäll mot mina arbetskollegor och lägga upp lite bilder. :)
Hehe! ^^

    

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0