Fika !

Igår var jag ute på stan med Alexandra. Satt på Steve's och åt bakad potatis med skaldjursröra. Mums! Gick sedan runt och fönstershoppa. Det var ju självklart rea överallt. Men när man väl hitta nått var det förstort.
Träffade på Therese också, Hon är bra på o prata, man kommer aldrig därifrån. hehe!

Hon visade en ring på fingret. ! VA!?? Vad har jag missat? Hon berätta att det har gått väldigt fort fram med en kille men att det känns underbart. Hmm.. jo förlovning efter 3 veckor är VÄLDIGT för fort fram. Enligt mig i alla fall! Men jag är glad att hon hittat någon det klickar med. Men jag tänker fortfarande på 3 veckor. Det är ju ingen tid alls.

Finns fler flickor i min omgivning som går för fort fram. Än en gång enligt mig! Man kan inte börja prata framtid, barn, hus och förlovning efter att ha träffats 2 gånger. Men är man nykär så kanske. Men nee, det går inte. Haha! Jag envisas! Tycker det låter knäppt. Det kanske inte ens håller en månad. Eller okej, ni har varit tillsammans en månad men träffats 2 gånger. Men men, skitsamma. Bara ni flickor är lyckliga och inte blir sårade så är jag glad!



Lämna ett märke
Postat av: lisan

svar: ja hihi har du inte hört det förrut?.. kul ord de där.

2008-06-19 @ 10:47:02
URL: http://liiiisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0