Fredag den 13!

Någon som hade otur den dagen?

JAG!!!!!

Påväg till jobbet så cyklar jag omkull vid Bergsrondellen där de håller på o bygger om. Och inte nog med det, folk bara går förbi o stirrar, några störda tjejer skrattar o fnissar när de går förbi!!
HATAR DET SVENSKA FOLKET! Det finns ingen hyfs och vänlighet i dem längre.
Man kan åtminstonde fråga "hur gick det?"

Senare på jobbet så ska jag köra en vagn med några flaskor vin till förrådet. Kör på nått som ligger på golvet och pang, 3 flaskor faller ner på golvet och går i krash. Oöppnade dessutom. Rödvin överallt. Bara och börja plocka glas och skrapa bort vinet. Och till råga på allt så skär jag mig på glaset.

Kan man ha mer otur?

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0