Frukost-time

Sitter här och äter yoghurt med flingor. Har varit vaken en stund. Men jag var duktig och satte mig inte vid datorn på en gång. Jag har dammtorkat lite här o där, diskat, tömt kattlådan (mindre god doft spred sig i badrummet), handtvättat min bikini (får ej maskintvättas) och nu så sitter jag här.

Idag ska jag ha tvättstugan vid elva. Denna gång är det rätt. :P Vilken miss man kan göra. Men det gör inget eftersom jag är ledig på dagen idag. Jobbar på Ekoxen ikväll. Imorgon på båten, fredag ekoxen, lördag ekoxen, söndag ekoxen och sen är jag ledig på måndag. *wiie* Sen är det dags för jobb igen. Hehe! *dollartecken i ögonen*

Fick besked från CSN igår, jag kommer få bidrag under den tiden jag ska plugga. Det stod också hur mycket pengar jag fick tjäna per halvår, en bra hög summa. XD

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0