Knubbis

Hahahaha! Så himla festligt. Knubbis!
Jo det är vad jag kallas numera.  Men då vill jag fråga dig,
Vart sitter mitt knubb? Senast jag kollade mig i spegeln har jag inte förändras så mycket.
Kollar jag på vågen så väger jag fortfarande samma som jag gjorde i ettan på gymnasiet.
Så åter igen. Vart sitter mitt knubb?

Idag är en speciell dag. Hjärtat pumpar fortare, fler fjärilar i magen än någonsin och man känner sig lite ostadig på benen. Idag kommer du.

Runt klockan ett ska jag vara nere på stationen. Den där tiden man bara står och väntar kommer vara hemsk. Kommer vara så nervös.
Håll tummarna för mig att det kommer gå bra ^^


Lämna ett märke
Postat av: Sill-Britt

Ooh, fjärilar i magen och nervös väntan! Härligt!

2008-06-04 @ 23:41:43
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0