Midsommar ^^

Jag hade en riktigt trevlig midsommarkväll igår. Lite trist växlande väder man annars helt ok. Jag åkte till pappa i Norrköping redan i torsdags kväll och sov över i deras tillfälliga radhus.
Jag följde med Evas dotter Linda ut runt åtta och åt pizza och passade och sola.

På fredagen så åkte vi alla ut till Snörvelstorp. (HAHA, himla festligt namn!)
Vi var 10 st som skulle äta sill och potatis m.m. Jag testade faktiskt en sillbit!
Det är sant! men nej, det var verkligen inget för mig.
Jag testade och ta en sån där traditionell nubbe också. Men nej! De flesta av oss ungdomar gjorde endast snygga grimaser. Haha!

Mellan varven då det var uppehåll och regn så spelade några av oss kubb! Mitt lag vann. (endast för att de andra inte fick ner kungen med sista pinnen, men det behöver ingen veta ;) )

Vi avslutade det hela med en god jordgubbstårta + the/kaffe.

Tänkte lägga upp lite bilder ifrån det hela. (klicka på bilden för att göra den större!)

     
   
Lite skoj bråk hanns också med, Pontus och Kim!


Lämna ett märke
Postat av: Thuna

Kom igen nu det var länge sen det var midsommar.....

2008-06-23 @ 19:31:46
Postat av: Tanja

ja, det va najs :D



men! :P sill är ju gott ju! :D (bara vissa sorter dock) . vad va det för ngn?

2008-06-24 @ 22:16:35
URL: http://Tanjan
Postat av: Tanja

ja, det va najs :D



men! :P sill är ju gott ju! :D (bara vissa sorter dock) . vad va det för ngn?

2008-06-24 @ 22:16:45
URL: http://tanjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0