Mini-semester

Jag har suttit och planerat en himla massa. Igår kollade jag upp en del priser och öppetider på saker och ting som jag vill åka iväg på.

25/6 - Kolmården (P & jag)
Inträde: 240 kr/pers
Resa T&R: 75 kr/pers

3- 6/8 - Gotland, Medeltidsveckan (P & jag)
Tältplats, 3 nätter: 600kr/ 2 pers.
Båtresa T&R: 902 kr/ 2 pers.
Tågresa T&R: 642 kr/ 2 pers.

9/8 - Liseberg (8 personer ska åka)
Bussresa T&R + inträde: 340 kr/pers
Åkband: 290 kr/pers


Sedan tillkommer mat och om man vill shoppa lite. XD
Men lite roliga saker kommer jag nog iväg på i sommar.
Fick ju inga nöjden förra sommaren så jag får passa på i år.

Lämna ett märke
Postat av: Sänna

yey! jag och anna ska oxå till kolmården ngn dag i sommar! ;D

2008-06-14 @ 21:02:38
URL: http://jointheclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0