Rubrik Saknas

Idag så ska jag åka till pappa. Får se hur de bor uppe i norrköping. Ska få se Snörvelstorp också. Där de ska bygga huset i höst.  Jag ska sova kvar ikväll för att fira midsommar med dem imorgon.

Idag fick jag lön! Lite väl tidigt i månaden kanske. Ska ju komma den 25, men dom var väl snälla och tänkte att vi ville ha pengar innan midsommar. :)
Men nu är allt betalt och jag har en del pengar kvar. Ska passa på och boka campingen och flyget tänkte jag. Men väntar tills på måndag då P kommer så att vi båda kan vara med och bestämma. :P

På måndagkväll är det bio som gäller med finast.
Sedan jobbar jag på tisdag och sen på onsdag så åker vi till Kolmården.
Ska bli kul, har inte varit där sen jag gick i nian. Eller nått!

 

Lämna ett märke
Postat av: lisan

Jaaaaa, du ÄR ledig på fredag alltså? hihi :D

Ja lönen ska ju komma efter midsommar.. räcker längre då tycker ja! :)

2008-06-19 @ 10:50:02
URL: http://liiiisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0