allting och ingenting

Så himla lat jag känner mig, de senaste dagarna så har ja bara liggat på soffan framför datorn och spelat eller sett på film. Har flyttat datorn till soffbordet så att ja kan halvligga med tangentbordet i knät. Så himla lat!

I torsdags så åkte jag ner till Kisa, kan ha varit därför min blogg o hela mitt internetliv liggat nere. :P
Var uppe hos Melin och Becka och kollade på det han hade filmat från Stjärnebo-festen. Snackade skit och planerade att vi skulle resa till Göteborg 7 pers. 620 :- skulle de gå på per person.
då inräknat:
* inträde till liseberg + åkband
* bensinpengar dit o hem
 * tältplatsen.

Man blir ju himla sugen. men de kommer säkert inte bli av, folk kommer hoppa av  och en massa annan skit.

I fredags var det fest ute i Tidersrum, 7 mil utanför Kisa mot Österbymo om det hjälper någon o veta vart det ligger ;)
Beckas familj hade födelsedagskalas. De hade lagt ihop alla deras födelsedagar så det blev 150 år.  Det bjöds på potatisgratäng och kyckling inlindat i baccon (stavas så?) + lite sallad!
Sen var det underhållning iform av Josefin och Odjuret. (Band från Kisa)
Det vankades musik och skämt och deet var en helt okej, rolig kväll! 

Däremot så kunde man nog ha ordnat sin egen skjus hem. Dom hade hyrt en buss som gick ut och sedan hem, för min del uppskattas den men för andra.. folk som inte kan hålla sig på sin kant utan vill starta bråk o tjafs. Orka bry sig, vill jag inte vara din vän eller ha med dig och göra så acceptera det istället för att börja bråka.
Jag vet ju nu vad ni gör nere i kisa i helgen. Tar och super er fulla, sitter och snackar massor skit om helgen som var och om lilla mig, stadsfjollan! men jag skiter i vilket, ni är fan inte värd skiten under skorna i mina ögon.
Tråkigt att man har förlorat en bror. men jag har 3 till.
Jag hittade en film som var inspelad för en ca 3 år sedan. minnen*
Då var du rolig och glad. man kunde prata med dig! nu..
du finns inte kvar. det är någon annan. Hon har förändrat dig!
Men du inser inte att den falska råttan gör det!

Ne usch, hatar läget just nu! men vad gör man? ler och går vidare!

morgonchock varje dag! snön smälter på eftermiddagen och återkommer under natten. så himla mycket snö!


Lämna ett märke
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

God Morgon! :) Hoppas du haft en härlig påskhelg! :) Om du vill kan du svara på dagens fråga i min blogg :) http://jyees89.blogg.se/1206430541_dagens_frga.html

2008-03-25 @ 09:27:30
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0