GaaaH!

Jag blir ruinerad!!

Posten damp ner, jag hör katten rusa dit och lägga sig på posten. Min katt förstår inte bättre ;)

Jag öppnar ett brev från hyresgästföreningen. DÄR.. står det att min hyresvärd (graflunds) och Stångåstaden ska höja hyrorna med 2,9 % from den 1 juni?? och ytterligare 2,9 % vid årsskiftet. detta för att det ska bli rättvist för alla hyresgäster. ?? Dom vill att alla som har ettor ska ha samma bashyra och alla tvåor osv. Dom har ju redan höjt för inte alls länge sedan.. Jag har knappt råd med det.. så fattig är jag.. varför höja nu igen???

Det kommer sluta att ja hamnar på gatan. Så just nu har jag faktiskt tankar på att flytta hem. men vilket hem? det finns inget annat hem. pappa har sålt sitt och mamma bor med en idiot som jag bråkar med så fort jag ser honom. Vill någon dela lya med mig? kanske blir billigare så? jag lider.. jag tynar bort.. hjälp!

Just som jag blivit på bra humör. ack nej, förstör allt!


Lämna ett märke
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-03-25 @ 14:34:57
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: liselott

fick också brev om hyreshöjning hit idag. :/ usch på dom!

2008-03-25 @ 16:26:37
URL: http://liiisaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0