godmorgon

eller ska jag säga god förmiddag?

Jag har jobb varje dag denna vecka, fram tills på lördag. och det känns så himla bra. ikväll blir det ekoxen igen o sedan imorgon mjölby. sen ekoxen o sen tornet :)

Det som känns lite tråkigt med o jobba så mycket o så olika tider är att ja blir trött. och med det så blir jag osocial. orkar inte prata med någon.
men jag tror bara det är denna vecka som ja får så mycket på alla olika ställen. mjölby jobbar ja ju typ bara nån gång i månaden. o självklart blev de just denna vecka.

Helgen som var.. var riktigt trevlig. i alla fall torsdagen och  fredagen. Träffade Annelie och flumma runt på stan i Katrineholm. sen gick vi hem för o hämta bebisen och gick en promenad till.
Fredagen var jag på Sandra & Christians bröllop. Hon var så himla vacker. Fick reda på att hon var gravid också. så båda systrarna Gustavsson är gravida. med några månaders mellanrum.
vad gulligt!

Nu ser jag hur katten smyger fram mot dörren och brevlådan. tror det är dags för posten o komma. så ja bör avsluta detta med att springa o gripa tag i katten. hon är ju tokig!

    

Lämna ett märke
Postat av: Z

Ja visst var jag. men det kunde ha varit bättre...

2008-03-14 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0