iioou

Måste bara varna alla som är sugna på o äta på Sannes Coffeè inne på ikano. Gör det inte!!

Jag och liselott gick omkring och roade oss och hade en trevlig stund tills vi insåg att vi var lite hungriga.

Vi kunde inte bestämma oss men tillslut så blev de Sannes Coffeè. Tog varsin kebabtallrik med klyftpotatis.
Först.. så när jag hade doppat min potatis i såsen så fann jag ett hårstrå på den. iooouu. la den på sidan o gömde den lite så ja slapp se den. tänkte att det kan hända vem som. Men.
Sen så hittade jag ett till hårstrå.. och detta satt fast på min gaffel efter att jag rört om vid potatisen o kebaben.. hur äckligt är inte det?
Jag tappade matlusten o kunde inte äta mer. så himla vidrigt.

Sedan när vi lämnade stället så kom servitrisen fram o fråga om de smakade bra. jag sa mja, det fanns hårstrån i maten. mindre trevligt. Hon den oerfarna skitungen säger; oj då, det var ju inte bra. sen bara går vidare. HALLÅ? var har vi serviceminded personal?
Ja, jag kanske är yrkesskadad men hellre det än och behandla gästerna väl än som ingenting! Man vinner i längden på och vara trevlig. Hade jag jobbat så hade jag erbjudit en kompisation. typ en kaka eller efterrätt. Så gör man i alla fall på mitt jobb!

Nepp, inget mer äta eller fika där inte. Tänker inte bidra dem så de kan fortsätta tappa hår i maten!


Senare idag så åker jag ner till The town Kisa! :P haha! Åker med Patrik ner. lite sällskap skadar aldrig.

Såg nyss färdigt på Jumper. bra film! det verkar som om ja tycker all film är bra men ja väljer ju bara o se dem som lockar ;)


tjolahopp!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0