mer jobb

mer jobb åt mig :D
jobbat på BT, Ekoxen och på tornet denna vecka. and I like it!

Det var första gången på Tornet igår. riktigt trevlig personal. Det var Buffé men en ca 190 pers. Och senare skulle det bli live-band :D himla trevligt var det.
Man gick o småsjöng lite till de låtar man kände igen. Gyllene tider slocknar aldrig!
Stod och hade hand om fördrinken och sedan hjälpte jag till i baren. himla skoj. lätta priser. kommer ihåg alla fortfarande och jag har bara jobbat där en gång. duktigt Sändra!

Har varit en latis-dag idag. spelat lite FFXII och druckit te. Skulle ha städat men det blev inte av. imorgon är det tvättstugan som gäller och sedan ska jag försöka bege mig iväg o träna. får se vad Liselott o Lindha säger om det. annars åker jag själv. :)

Sola sola, bada bada, mer sol åt folket!

<---me like :D

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0