morgonchock!

Vaknade precis och låg och sträckte på mig. lyssnade svagt på nyheterna på radion som går igång vid åtta varje morgon. Låg och tänkte, "hmm, om man kanske ska ta och testa och ut och gå med ena kissen." jag går upp och vinklar persiennen. Chock!
Det snöar!
Nu kan det ju inte snöa, eller tydligen så går det.. men de är bara några månader försenat.
så nu kan ja ju inte gå ut med lilla Dixie. eller? kanske tycker snö är kul. men nee har bara varit ute en gång innan. kanske ska börja snällt med henne. :)

Igår var det vårväder med sol. idag är det snö o vinter igen. haha!

  (Fast denna bild är inte tagen idag ;) )

Dags för tvättstugan idag igen..

Lämna ett märke
Postat av: Tanja

Usch ja.. Jag satt och åt frukost, sen vände jag mig om, och när jag tittade tillbaka så snöade det ;O och det var Mycket snö också. storm fan

2008-03-17 @ 14:35:05
URL: http://Tanjan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0