skogstroll!

Här sitter jag ute i skogen i Bettna komun. några mil utanför Katrineholm.

När Susanne var nere för o hämta sig en orm i torsdags så fick jag rycket att följa med upp till Katrineholm. blev bjuden på kalas idag så någon öl kommer det nog att bli.

kommer bli kul o träffa lite gamla kompisar igen.

Mamma kommer på besök vid ungefär ett ut till Susanne. ska bli intressant o träffa henne. har inte träffat henne sen i jul.
Man får ju knappt ringa henne nu för tiden. den där jävla ove. hade ja varit karl så hade han åkt på stryk för länge sedan. för allt han gjort.

nehe, nu ska jag undersöka huset ihop med totte från kalmar. hehe! Susanne är i sthlm på ormmässa. usch fy o blä!

Solen skinner, den gör mig glad!

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0