tankarna far omkring

Har precis sett klart på filmen Juno. helt okej film. den väckte tankar hos mig. tänker en del på förhållande, barn, framtid..
Vill bli mamma, hålla om den lilla söta. naw*
jag vill ha barn innan jag är 30. det är bestämt. Har jag inte hittat någon karl som gör mig lycklig o älskar mig för den ja är o vill dela sitt liv med mig. så ja..

Vet att jag och en barndomskompis skojar till det lite när vi pratar barn o familj.. att har vi inte hittat någon o dela livet o familj med.. Då får vi göra det.
men. han och jag? ett par? nae, ser inget sånt. visst det är kul o skoja. men när ja börjar tänka allvar så.. nej tack, du är min kompis i vått o torrt.. Låt det stanna där.

Igår såg jag en bra film också, för den som gillar när de goda och onda slåss. Gabriel. Handlar om änglar som blir skickade till jorden för att förinta det onda mörkret som tagit över. Huvudpersonen, Andy Whitfield var en heting i denna film. I mina ögon ;)

Ne nu ska ja krypa ner i sängen och läsa lite i nya Glamor som damp ner i brevinkastet igår. Natti*

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0