test

gjorde ett sånt där IQ test. hittade en länk inne på liiisaans sida :D
jag fick 112. vilket var övernormal stod det. haha men det kan ja inte tänka mig.

Jag och lindha har suttit o kollat på sista minuten resor. jag vill, jag vill...

men frågan som lyder är ju självklart pengar. ja hade kunnat åka i september, oktober förra året. för då hade ja överskott eftersom ja jobbat hela sommaren. men då fanns de ingen som ville följa med. eller det fanns det men ingen tog tag i det. jag satt o skulle boka o så sa ja ska ja trycka på klar? men då blev de tveksamt. tjejen ville inte använda sina sparpengar o killen sade då i samma veva att han får nog inte för chefen. hmm? tror mer det var för att hon inte ville följa med.
 men denna gång ska de bli av, ska bara ha pengar först.!

jobba ikväll igen, fick precis ett mess om det.

Lämna ett märke
Postat av: liselott

du är smartare än mig iaf..

2008-03-06 @ 17:47:11
URL: http://liiisaan.blogg.se
Postat av: Anna

Har också gjort ett sånt test på en skiva som vi har.. Tog ca 1 timme att gå igenom alla frågor, och jag fick också över normalt :) så lite smart e man nog, fast det har jag alltid vetat om.. haha. ;). Kommer du till k-holm i helgen? puss kram

2008-03-06 @ 17:55:47
URL: http://Annizzzzzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0