tv-spel

Har precis kommit hem från Patrik. Spelat Tv-spel och flummat tillsammans med Roger. Vi spelade Marioparty 4 &5. Kul nöje om man tycker det!

Vad lat jag blivit känner jag.. måste ta tag i träningen mer. men de är sådant pissväder o cykla i det känns inget vidare. Vill ha lite motivation tack!

Har kollat på Oliwer Twist idag, en bra film i mina ögon.

Bildagbokens nya utseende? Ett minus.. Men jag tror att jag tycker så för att man är rädd för nya saker o nya funktioner. eller?
Kommer nog tycka om den så fort ja lärt mig de nya som kommit :P

Funderar på och sälja lite saker på tradera. undrar om det funkar. Lite filmer som jag vill bli av med som jag bara vet att jag inte kommer och se igen.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0