A trip to Katrineholm

Hej go vänner!

Dålig uppdatering här nu. Men jag har varit iväg och jobbat och sedan i onsdags kväll så åkte jag direkt efter jobbet till Katrineholm.
Susanne och jag åt god mat ute och hamnade sedan på San Marino. Där träffade man många festliga människor. Min biaatch Jennie kom också ner på besök när jag nämnde att jag var där ^^ 

Igår så åkte jag och Susanne till Flen till min kära mor. Fast först efter att vi har krånglat med bilar som inte fungerar och tagit oss till Suss mor för att låna bil. USCH! vad arg man blir när det inte fungerar som det ska.

Jag har äntligen plockat hem mina ridsaker. Piskor, stövlar, hjälm m.m..
Nu ska jag meddela Marlena att jag är redo :D
Det ska bli himla härligt och börja rida igen. Rida ut i skogen och på öppna ängar och bara känna hur man ökar galoppen.
*tänker tillbaka då jag hade Sabina*

Idag är det dags för jobb igen, jobbar hela helgen och nästa vecka också fram till onsdag. Då kommer det besök till mig ^^

Ikväll kommer lillstrumpa på besök igen, det är Rix fm festival i stan så han ville ha någonstans och sova. Och visst ställer man upp :D

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0