dålig dag

Idag känner jag mig som en uppstoppad korv.



Bror vill att ja ska komma till honom och flytta saker ifrån vardagsrummet. Hur svårt är det egentligen? Behöver man 4 personer till det?
Han skulle bjuda på mat sade han, det lockar!

Jag måste bara först ta mig bort till Biltema där min cykel står, förhoppningsvis. I denna CÄPÄ stad får man ju inte ha något ifred. Det skulle ju inte förvåna mig om den ligger sönder hoppad, punkterad i buskarna. Det gjorde den en annan gång när jag ställde den där. Det är ju tydligt att man inte ska ta cykeln till busshållsplatsen för o ta sig till jobbet.

Lämna ett märke
Postat av: lisan

yeah, vet ju inte ens om det är hon men ja måste skylla på ngn.. ;) jasså ska du komma hit? ja tycker med att det räcker med oss två.. Men det är nog bara för att han vill ha hit dig så han kan skvallra lite om ditt och datt, som vanligt ;)

2008-05-12 @ 14:49:50
URL: http://liiisaan.blogg.se/
Postat av: Sill-Britt

Tack snälla rara söta för rösten! glad

2008-05-12 @ 15:03:27
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0