*gäsp*

Har varit hemma en ca 30 min. Hunnit med och tvättat av mig all skit och fixat te och mackor. :)
Åkte till Söderköping idag för att hämta hem båten Wasa Lejon. Åkte längs kanalen, jag har inte sett den sidan av kanalen innan, så himla fint.
Det var jag och en tjej till som åkte med och började städa lite här och där, fy vad mycket bråte det var överallt. Sen var det ju 8 pojkar som höll på överallt o fixa o dona samtidigt med maskin och annat "pojkgöra".
En hel del skratt bjöds det på. Kommer nog bli en kul sommar.
När vi var framme i Berg så kom de andra flickorna o pojkarna och vi gick igenom maj schemat, mönstrade på och gick igenom lite allmäna saker. Imorgon blir det storstäding. då ska ALLT vara färdigt innan vi lämnar båten, för på lördag går första turen.


Nu ska ja slappa i soffan till någon film. Hej Hopp!

Lämna ett märke
Postat av: Sill-Britt

Ååh, jag är grymt avis- det låter som ett kanonjobb! Om ni har kul redan NU, innan ni är ett sammansvetsat gäng, hur kul kommer ni inte då ha när ni känner varann?

Tack för femman! s

2008-05-08 @ 21:58:39
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0