Goder morgon

Har varit vaken en timme, lullat runt i lägenheten och småplockat lite.
Ska nog ta och fixa frukost strax.
Sen blir det ett avsnitt av Sailor Moon innan det är dags för tvättstugan.

Igår efter jobbet så var jag så uppe i varv så jag passade på och utnyttja det till max. Jag dammsugade, dammtorkade, skura golv, tog tag i spisen, utanpå inuti och bakom. Ja överallt!
Alltihop tog mig 2 timmar. skönt att äntligen tagit tag i det.

På torsdag börjar båtlivet igen. Vi ska mötas allihop ute i Berg och gå igenom lite saker från förra året och repetera. (för oss gamlingar som var med förra året) Sen börjar turerna och gå den 10/5. Så att om ni vill åka med i sommar så är det bara att höra av sig. XD Det är rätt mysigt och sitta o titta på den fina naturen längs med kanalen. Även om man sprang omkring och jobbade så hann man se lite grann under sommaren. :)



Pussilago alla goa flickor och pojkar

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0