Idag så.

Idag är jag verkligen en seg Zombie om något. Kom hem lite efter 03:00 inatt. Somna nog inte förens vid fyra tiden. När vi åkte hem hade det redan börjat ljusna. hehe!
Men det gjorde inte mig nått att vi jobba kvar sent. Vi skratta o skämta och drack lite skumpa som blivit över. Vi hann ju inte diska nått under turen så det var berg med disk överallt. SÅ först var vi 6 kvar, sen vid halv tolv var vi 5, vid tolv 4, och sedan vid ett så blev vi 3 kvar som röjde det sista.
Kommer nog antagligen somna tidigt idag eller om jag sover lite "middag". ^^

Undrar vad det kommer för trevlig post idag måntro? *kikar mot dörren*

Vet inte om jag vill ha nått speciellt kul. Men en ny H&M katalog vore kul och kika i. Eller ett brev där det står att jag betalat för mycket på någon räkning så jag får tillbaka. Eller helt enkelt att jag blivit miljionär.

Igår innan jag började jobba så följde jag med moster Jennie till Sandvik på en loppis. Gick runt och kika lite men hittade inget direkt. Jo jag hittade en fräsch, skapligt ny barnvagn. Men varför ska jag köpa en barnvagn nu? *tihi* *framtidstänkande*

Satt vid mosters kompis bord och drack en fanta o kikade lite på vad hon sålde. Jag fick syn på en PS2 spel som jag länge viljat haft. "Vad ska du ha för det där?" frågar jag och ler. 100 kr. hmm.. jag har ju inte riktigt de pengarna.
Vi sänker till 70 kr. aaahhhhgg! Måste ju nästan köpa det. Moster säger då. "jag betalar så länge" YES! Jag fick det!

Så idag har jag tänkt och testa om det är lika kul som det nyare som brosan äger. Jag som ännu inte äger PS3 kan ju inte köpa det nyaste i serien. Men detta duger gott och väl :D

    

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0