Kan man? Får man?

Tvätten var klar redan vid två idag. skönt o ha det avklarat så fort.
Följde med moster en sväng till ikano. Gick i mina tankar o drömde mig bort. Finns så mycket jag vill ha men inte kommer och få.. inte just nu i alla fall. Senare så fick jag låna ytterligare ett pussel av henne. Nu har jag en sysselsättning ett tag framöver. de dagar jag inte jobbar. Sedan så skulle hon hjälpa mig och fylla i CSN papper. men tror ni det gick? nepp! Bara att ta tag i det själv och cykla ner till CSN kontoret och be dem hjälpa mig.

Kan man gråta till tecknat? Får man gråta till tecknat?

Min åsikt på den saker är ja. ^^



Jag har upptäckt att man kan inte lägga en soyaflaska ner på sidan för och förvara den i ett skåp. Nepp, allt blev kaos. Jag kom ut i köket och såg en stor svart pöl på golvet. fatta inte först vad det var. Jag öppnade skåpet vid spisen o såg att varenda hylla var kladdig av svart kladd. Soya! Så det var bara till och slita ur flaskan och rädda det som räddas kan. torkade soya överallt.
Men man lär sig av sina misstag eller vad är det man säger?

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0