Nu har han lämnat mig^^

Lillebror kom igår kväll till mig och ville låna min soffa för natten. Självklart får lillstrumpa låna den.
Vi såg på film, The Reaping, åt kladdkaka och pratade en massor om vad som hänt på senaste. Man är så duktig på och prata i mun på varandra :p

Nu för ca 40 min så åkte han med bussen till skolan.

Så nu sitter jag här, tittar ut genom fönstret och ser hur solen lyser. *mysigt*
Vad ska jag hitta på idag?

Jag ska nog packa in mina kissar i kattburen och gå ut på baksidan vid den stora gräsmattan och ta med mig koppel och låta dem, en i taget, gå runt och sniffa lite i gräset. Vem vet? dom kanske itne alls tycker om det, då är det bara och ta in dem igen.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0