Sailor Moon

Sitter och ser på Sailor Moon avsnitt varje morgon till frukosten. Har kommit upp i avsnitt 50. Undra hur många dom visade i Sverige innan de slutade med det. Jag har i alla fall fått hem 200 avsnitt som jag glatt ska kolla igenom.

Favorit-barnprogramet

Fick hem kort från extrafilm.com idag på posten. Himla kul att få lite "riktiga" kort istället för att ha alla på datorn ;)
Nästa gång ska jag fixa ett sånt där fint album som finns inne på hemsidan.

Lämna ett märke
Postat av: Tanja

Tack så mycket :D Jag älskar den. Speciellt rosetten på ryggen :)



shit alltså ;O kommer ihåg när jag snöade in mig på salor moon. Kollade det varje söndag o spelade in alla avsnitt på band. hahaha :D hon va min idol

2008-05-07 @ 13:17:19
URL: http://tanjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0