*skrattar på mig*

Fy fan! Sånt här händer inte varje dag! Vilka j*vla grisar!!

Jag satt och såg på film. Helt plötsligt ringer det på dörren. Jag blev lite förvånad och trodde först det var Jocke som kom för att lämna min film eftersom vi pratat lite tidigare på kvällen.
Men icke.. Där står det en främmande människa och säger hej! (försäljare tänker jag)
Sen inte ett ljud.

Jag: Vem är du?

Han: Adam, ser du inte det? Vi ska ju se på film.

Jag blir rädd och ser hur han närmade sig dörren.

Jag: jag vet inte vem du är, du har kommit fel.

Jag försöker stänga dörren.

Han: Nej men vänta du har ju skickat sms till mig ikväll.

Han tar fram mobilen och visar ett sms. Där i står det att vi ska se på film och mysa och sen min adress och vilken våning o dörr.

Jag: De där är inte mitt nummer..

Lång Tystnad.  

Han: nehe, men kan jag inte komma in och förklara mig?
 
Jag låter honom stanna precis innanför dörren. Han visar alla sms:en. Jag känner mig osäker och rädd.

Jag: ehh, okej? Känner du Jocke B? Zeb? Palle?

Det var det första som dök upp i huvudet på mig. De hade hittat på nått skit.

Han: jo jag gick i Zebs klass på Vreta. Har du varit på fest hos honom någon gång?

Jag: ne, har bara träffat honom några få gånger..

Han: Fan var pinsamt de här blev då. Vem kan det vara som har skickat dessa?

Efter många om och men och pinsamma tysnader så ringer vi Jocke. Han bara skrattar när ja "skäller" på honom och säger att han är en skit och att man kan inte göra en sån här sak.
Han förklarar sig helt oskyldig. hahaha!

Sen kom jag på att vi söker på nummret på eniro.. Vems nummer är det inte då om PALLES!!!! (hans gamla)
Jocke ringer och säger att han kommer för o hämta Adam. Jag ringer o ringer Palle men inge svar. Sen ringer han upp..
Jag skriker på honom o kallar honom diverse saker. Jag är så arg samtidigt som jag inte kan låta bli och skratta åt det.

Jocke kommer och har Palle med sig i bilen.
Men han bara spela dum som vanligt. 
Senare blir det en lättare stäming och alla står och skrattar åt det och tycker att det var lite roligt. haha! En historia som kommer berättas på fester framöver sa dom. haha!
Bara det att jag blev så himla rädd. Han (Adam) kunde ju ha varit vem som helst. Jag bor ju inte i det bästa området.

Haha, detta gjorde min kväll!

Lämna ett märke
Postat av: erica

svar:det ska gå isåfall är det blogg som har nåt fel pröva förut å då funka det!

2008-05-18 @ 21:06:30
Postat av: erica

svar:japp gör det du,funka förut allafall så!

2008-05-18 @ 21:14:05
Postat av: lisan

haha^^ de låter som ett dåligt försök att få ihop dig med någon. :P hihi!

2008-05-19 @ 15:24:39
URL: http://liiisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0