tjolahopp!

Trevlig morgon det här :)
Sitter och väntar på att Graflunds tekniker ska komma och sätt in ett nytt internetjack. Dom ska sätta det i hallen. Då kanske jag äntligen kan flytta in datan till sovrummet. Ska "bara" köpa mig ett litet skrivbord först. Har sett ett fint på Ikea. My love store!

Har hunnit dammtorka alla hyllor och andra småytor. Ska snart dra fram dammsugaren. Skönt och få det fint här hemma igen. Just nu så flyger det omkring små hårtussar från katterna och en massa damm samlas i hörnen. usch!

Nu har jag haft en tillräckligt lång paus. :)

PUSS!

Lämna ett märke
Postat av: Sill-Britt

springer runt på alla favoritbloggar OMG vad jag har längtat hit! I'm back!

2008-05-27 @ 15:00:14
URL: http://www.metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0