Trögt!

Af är inte så speciellt snabba. Som alltid!
Fick brev om att ja ska fylla i lägesrapport. Sen fick jag några jobb som skulle sökas.

Santinis - Har redan provjobbat där (gratis dessutom) och det var pisslön och knappt heltid. Ingen mat ingick och ja, det posetiva var väl att det var trevliga flickor jag skulle jobba med.

Julita Wärdshus - Varför ge mig ett jobb och söka som ligger 14 mil bort? Är det meningen att jag ska pendla dit varje dag? Det går jätte dåligt med bussar mellan Linköping - K-holm samt K-holm och Julita. Och inte för att tala om Julita Wärdshus som ligger längre bort.
Nehe, det går inte!

Dessutom har jag ju sommaren klirrad. Wasa Lejon och Ekoxen. Så jag skrev ett brev till min handläggare och förklarade situationen.

-----------------------

Har varit hos lillebror E hela eftermiddagen och kvällen. Vi lagade mat ihop och avslutade kvällen med Disney TP. Mycket skratt och flum blev det när vi satt övertrötta och fattade knappt någonting.
Blev bjudna på grillfest men tackade nej. E och tjejen var allt för trötta och jag ska upp och jobba imorgon.

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0