*Vilostund*

Har legat och vilat en ca timme. Min mobil går fortfarande inte komma fram till när jag är i Skäggetorp? Jag får flera sms på raken så fort jag kommit närmare stan om att folk har ringt och skickat sms.
Vad är det för fel? Det står att jag inte har någon mottagning när jag försöker skicka sms. Men ändå så har jag full täckning?
Så himla skumt ställe de där Skäggetorp. Ett tecken på att det är dags och flytta. ^^

Jag fick en semesterkatalog på posten. Jag vill... ohhh, vad jag vill.. *drömmer mig bort*
Det var inte så himla dyrt heller tyckte jag. Fast detta var ju bara en katalog med boende priser sen tillkommer en himla massa andra saker. *fortsätter drömma*

Lämna ett märke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0