Borta med vinden

Hon kom lika fort som hon åkte. Det är så sant.
Vi hade Embla hos oss i en vecka bara :(
Killen hade gjort slut och tjejkompisen flyttade tillbaka till K-holm.
Hon hade en sådan tur att hon fick sitt gamla jobb tillbaka på en gång..
Vissa har redigt med tur. 
Vi som hade planerat och ha henne i alla fall 3 månader.
Vi fick höra att vi får vara hundvakt när som helst och att det betydde guld att jag ställde upp.

Nu har min söta pojke fått smak på och ha hund så nu vill han ha en egen liten plutte. ;)

Nu vankas det frukost! Tjo!

Lämna ett märke
Postat av: Junman Thuna

Vill bara tala om att jag mår bra...

Man blir otroligt bunden om man skaffar hund

bara så du vet..

2008-11-03 @ 21:54:08
Postat av: Jungman Thuna

Vill bara tala om att jag mår bra...

Man blir otroligt bunden om man skaffar hund

bara så du vet..

2008-11-03 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0