Disney on Ice, Princess



Den 5 februari så ska jag och älskling till Cloetta center och titta på
Disney on Ice.
Jag som är en sådan disneyfantast kommer vara som ett litet barn på julafton ^^


Nu på torsdag händer det grejor. Jag och älskling åker till Ullared. Jag ska nog göra det till tradition. Att varje år nån gång i november så åker vi till Ullared. Jag var där förra året och nu ska jag åka igen, fast med min fina ^^


Sedan på fredag ska vi iväg igen. Dock inte lika långt som till Ullared. Vi ska bort till andra sidan stan på middag :D
Var länge sedan jag träffade Therese. Det var i augusti, då hon och hennes karl var här på "kräftskiva".
Men hon vet att jag jobbar mycket och jag vet att hon jobbar och har en liten busunge och ta hand om så det har bara inte blivit att vi ses oftare. Men det är något vi borde ta tag i. Eller vad säger du skruttan?


Lämna ett märke
Postat av: lisan

åh vad kul.. både disney och ullared.. jag vill meed till ullared snaaart.. alla åker dit ju haha :)

2008-11-23 @ 19:39:37
URL: http://liiisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0