Dolly

Jag sitter och lyssnar på Dolly Parton och tänker en del på allt och ingenting.
Älskling är i köket och diskar och förbereder maten. Kyckling med ris och god sås. ^^

En bra fråga är..
blogg.. Varför skriver man blogg? Jag vet att jag skriver för att jag vill skriva av mig om saker som händer omkring mig just nu. Varför skriver du blogg?

Mitt onda i magen har ännu inte blivit bättre utan snarare tvärtom. Jag vaknar upp om nätterna och vrider mig i smärta. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, skrika eller vara tyst.
På jobbet tycker dom att jag ska åka in till akuten och få ett halft som halft utbrott o skrika i smärta att dom måste kolla vad det är för något som gör så ont.
Men så tänker jag... det finns många som har ont. Dessutom har jag fått en tid. Den 3 december ska jag till röntgen och dom ska kolla noga. Jag ska åka in i en sån stor maskin som jag bara sett på tv. :P Jag får inte röra mig alls för då måste det göras om.
Men bara för att dom röntgar mig så betyder det inte att smärtan försvinner. *skitapa* säger jag bara.


Lämna ett märke
Postat av: lisan

Sån undersökning ska jag med göra nu på onsdag. :S fast skillnaden är väl att de vet vad "felet" är på mig.

Läskigt att de verkar bli värre då.. :S usch

2008-11-23 @ 19:45:49
URL: http://liiisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0